Akjson skrev 2013-05-27 14:55:26 följande:
Vill inte göra situationen värre men det kan ju vara så att nån annan gäst tycker det är fel att dom har barnen med sig. Om andra gäster kämpat och ordnat barnvakt för att dom har tolkat detta som barnfritt och så plötsligt dyker dom upp med sina barn. Det kan du ju iof ta upp om du vill/vågar/orka ringa upp personen i fråga.
Lycka till!!!!
Det där detta jag kommer skriva nu, var så ledsen för ett tag sedan men det har nu mer gått över i ren ilska. Är så trött på att andra försöker förstöra och inte följa det jävla reglerna jag satt upp för MITT bröllop. det är jag som lagt ut 170 000 kr för att jag och min blivande ska få vårt drömbröllop utan någon annans barn...
Därför kommer jag nu ta tjuren vid hornen och säga som det är och lägga till några vita lögner, passar det inte så behöver de inte komma heller. För vet ni vad, egentligen bryr jag mig inte just nu om ifall hon kommer eller inte!!
Men så här kommer jag skriva:
Hej!
Nu har det blivit så pga av att du skrev din anmälan på facebook om att barnen skulle komma att flera av våra gäster med barn har hört av sig till oss och varit rejält upprörda över att vi sollat ut och låter vissa barn komma. Därför ber jag dig nu vänligt men bestämt att lämna barnen hemma under festen och hänvisar till de tidiga informationen som kommit ut tidigare ang. bröllopet.
Jag ber om ursäkt om detta låter veligt från oss men vi måste även visa en öppen hänsy till våra övriga gäster.
Kram Victoria.
NU bedömer ni ut texten och låter mig veta vad jag borde/inte skriva innan jag skickar iväg detta!!
Puss på er alla som hjälper mig här i tråden!