Inlägg från: kouki |Visa alla inlägg
  • kouki

Min som kommer inte ..mitt hjärta går sönder

Annica70 skrev 2013-05-29 15:09:47 följande:

Mina föräldrar och hans syster mm är där och dom träffar han ofta men det hjälper inte. Vi är 30 gäster och alla på min sida är ingen fara utan det är min sambos släkt. Han har träffat en del men inte alla och det är nog det som stjälper honom..

Det sista året har han bara gått 3 dagar i skolan och praktiserat dom andra på ett byggföretag. Och det har gått kanon. så bra som han trivs där och som han lever upp dom dagarna han är där är helt otroligt att se. Det som värmer mitt hjärta är att han trivs så bra med att arbeta. Ev kommer han att få en lärlingsplats där.

Nu vet jag inte hur långt bort din sambos släktingar bor, men kan ni inte försöka göra en fasning? Kanske se till att ni fikar med sonen och någon släkting i taget, så att han känner majoriteten innan den stora dagen? Visserligen tar det lite längre tid, men kan vara tid värd att lägga undan? :)
  • kouki

Annica: Gud så skönt! Vad härligt för er alla att det kunde lösa sig. Hoppas innerligt att han vill stanna kvar på vigseln. Lycka till med allt annat, hoppas du kan slappna av lite nu :)

Svar på tråden Min som kommer inte ..mitt hjärta går sönder