• Sudditjuven

Vilka färger har ni?

Sitter här mitt i färgplaneringen och funderar på hur många färger man kan ha innan det blir för rörigt? 
    Jag vill ha ivory, nude, puderrosa, pastellgrönt och ljusgrönt.. men funderar på om det kanske blir för mycket med fem olika färger som kanske egentligen inte följer en röd tråd? Vilka färger har/hade ni och hur kom ni fram till just de färgerna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-04 18:13
    Med "jag" menar jag givetvis "vi".. ;)
  • Svar på tråden Vilka färger har ni?
  • xanthine

Vi har lila och grönt. Vi har inte snöat in oss på en viss nyans. Det ska dock matcha.
    Det gröna är i ljusa toner, det lila är både mörkt och ljust
    Vitt blir naturligt ett inslag också eftersom klänningen är vit och jag vill ha lite vita blommor i buketten.

Vet inte varför det blev just dessa färger. Vi gillade dom helt enkelt  

• jonsar02

Vi har mörkblått i olika nyanser, vitt och vissa inslag guld. Jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg hur vi valde färgerna men vi ville hålla det enkelt och om man har vitt med så är det lätt att matcha med andra färger.

• Annamolly

Jag tycker inte det blir for mycket. Forst hade vi tankt ha 'pasteller' som fargtema, sedan sa vi turkos, men sedan har vi liksom inte tankt sa mycket pa det utan kopt saker vi gillar, och de flesta ar val ganska ljust fargade och en del ar turkosa. Jag tycker det ar finare att blanda och ha en 'palett' snarare an ett fargtema, och den paletten du visar ovan ar jattefin tycker jag!

2013.06.22 Samos, Grekland
  • MissA93

Vitt, klarblå och silver :)

• Cathelica

Vi har jo sj. ;) vit bas(altså dukar ect.).
    Sen har vi lite vintagetivoli tema med fargene pastellrosa, pastellblå och pastellgul :)

• stormhelen

Vi har rosa, vitt och champagne som färgtema. Däremot så är vi inte jätte hårda på nyansen på det rosa, utan det kommer att bli lite olika nyanser av den färgen. ^_^

• RebeccaT

Vi har vitt, silver och ljuslila:)

Svar på tråden Vilka färger har ni?