• Sudditjuven

Vilka färger har ni?

Sitter här mitt i färgplaneringen och funderar på hur många färger man kan ha innan det blir för rörigt? 
    Jag vill ha ivory, nude, puderrosa, pastellgrönt och ljusgrönt.. men funderar på om det kanske blir för mycket med fem olika färger som kanske egentligen inte följer en röd tråd? Vilka färger har/hade ni och hur kom ni fram till just de färgerna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-04 18:13
    Med "jag" menar jag givetvis "vi".. ;)
  • Svar på tråden Vilka färger har ni?
  • Vichy

Jag är inne på ljusapasteller! Har alltid älskat det! 
    Tycker inte man måste ha ett tema på allt. Får se vad jag hittar i slutändan!

Men jag tycker dina färger passar ihop jättebra! 

• Sudditjuven
    daniiel skrev 2013-06-04 21:58:48 följande:
    Och till dig TS, man kan ju nästan säga att ni bara har tre färger, men flera nyanser. Det kommer nog bli väldigt fint. Mer livfullt och inte lika stelt om man blandar flera nyanser :)

Kika in här för inspiration. Inte exakt som du tänkt, men åt det hållet.
    Åh, tack för alla länkar! Skrattande
  • sansun

Vi kommer ha grönt, vit & blått (Jämtlandflaggan  med silver inslag.

• Fru Kauko

Vitt och Rött :D

--:2013-06-15 :--
  • confuzed86

Vitt, rosa och silver. Älskar färgkombon så det bara blev de färgerna. Kommer använda mig av både ljusrosa och cerise.

• Moignon

Vit i olika nyanser och mörkblå. Lite grönt i form av blommor. Ska bli spännande att se hur det blir!

• jenniferochaugust

Vi har färgtema "ljusa pasteller", väldigt fritt och vi tänker itne alls jobba stenhårt för att matcha allt. Blommor och assecoarer kommer att gå i färgerna ljusrosa, lavendel, mintgrön, ljusgul och babyblå. Tror jag. Haha.
    Jag och min brudgum kommer att ha ljusrosa som binder oss samman, tärnor och marsalkar har lavendel och sedan kommer lokalen vara pyntad med resterande pastellfärger, typ vimplar, ballonger, dessertbord osv. Älskar pasteller!

• ClaudiaValentina

Vitt, grått/silver med rosa inslag.

• Fixelady

Vi kör med vitt, limegrönt (och liknande) med inslag av svart. Tror det kommer bli snyggt =)

• DannyDarlin

Vi har en mix av cremevitt, champagne, mörkrött, guld och en touch av svart :)

• kj79

Grönt, silver och vitt. Grön är min absoluta favoritfärg och min kille hade inget emot det, så då blev det så. :) Vitt är ju fräsht även om det inte är någon favorit hos mig (och vitt passar med allt och det blir automatiskt en del vitt med t.ex. dukar) och grått (vi tog silver då det är snyggare vid tex. bröllop) är också en av mina favoritfärger. Och min kille var med på det så då blev det så. Vi blev just klara med inbjudningarna (nästan alla) och vi är jättenöjda. :)

• Grodprinsens brud

Vi har ljusgula papper med chokladbrunt tryck på i både inbjudan, omslag till festhäfte och placeringskort. ev. kör vi chokladbruna servetter och dekorationer i de färgerna men i grunden är allt vitt typ dukar och porslin..

• Anna S Olsson

Vi ska ha färgerna Vit, Marinblå och Silver som färgtema under vårt bröllop :)

• Kroatien2013

Olika nyanser av vitt o grönt

• SingingFantacia

Vårt färgtema är röd, orange, gul, grön, blå och lila. Men den mesta går nog i lila, så som tärnklänningar, blommorna i min klänning servetter och ljus.

Varför just dessa fäger. Jo det är PRIDE flaggan så det passar oss.

Tycker era förer är fina och passar bra ihop. Tror att det blir rörigt först om man har färger som inte står i harmoni med varandra.

Svar på tråden Vilka färger har ni?