• FrökenW

Vanligt att bruden hjälper till med svensexa?

Min pojkvän håller på att planera sexa till en av hans gymnasiekompisar som gifter sig i sommar och planerar väldigt nära med bruden. Utgår att samma sak kommer gälla när det är vår tur eftersom det säkert är samma vänner som står för hans. Beror säkert på vad man har för relation, både som blivande makar och med sina vänner, har varit med om att det enda som efterfrågas från den blivande är ett ok på ett specifikt datum och en gästlista också. Men i vårt fall blir det nog klart enklast, vi har flyttat mycket både före och efter att vi träffades och umgås sällan 'kössegregerat' så vi har bra koll på varandras vänner/vänninor, även de som tillkommit senare. Dessutom kommer vi säkerligen bo i en annan stad (dock oklart vilken) än organisatörerna när det är dags, så vad som finns var kan också behövas tipsa om.

• FrökenW

Och ja, jag kommer säkert tipsa om/se till att blivande maken håller ordning på ungefär vad jag tycker är acceptabla sysselsättningar och inte. Är lite kontrollfreak och vägrar förnedring och extremfylla. Och kidnappningar går bort av andra skäl. Ska dock försöka att inte styra allt för mycket...

Svar på tråden Vanligt att bruden hjälper till med svensexa?