Inlägg från: marsmat |Visa alla inlägg
  • marsmat

Passar skorna till en bröllopsklänning?

Hej! 

Vill bara kolla med er vad ni tycker. Letar som en galen efter snygga, flata skor till min klänning och hittade dessa. Min mor säger NEJ och menar bestämt att ballerinaskor är det enda alternativet till en bröllopsklänning. Jag tycker INTE om ballerinaskor och känner spontant att jag verkligen gillar dessa. Men känns det helt fel för er?

• Svar på tråden Passar skorna till en bröllopsklänning?
  • marsmat

Oops, tryckade på posta för tidigt. Men det är håret i alla fall! Nu kommer klänningen. Den är lite ändrad sedan bilden togs, nu är toppen kortare framme och går skrått baköver. Det är ett stort silkesband som knyts bakom nacken och som går neröver ryggen.

• marsmat

@Passionsblomman: Tack för dina tips! Du har rätt vad gäller blommorna (jag fick googla ormhassel men WOW vackert!). Jag gillar också färg egentligen men det kan bli rätt snyggt med ljusa toner just för att det är mitt på sommaren och klänningen är som den är. Jag har en krans i silver med små pärlor i, som jag ärvt från mormor, som jag ska ha i håret. Så då blir det ju ännu mer silvriga och gräddiga toner!

Alla andra, tack för eran feedback! Vi får se om det blir dessa. Jag gillar de faktiskt bara mer og mer, och det blir en lite oväntad detalj. ÅÅÅ vad jag gläder mig just nu Skrattande

Och för de som funderar så är skorna från Opening Ceremony och de är på rea men fortfarande inte jättebilliga, ungefär 1300 kostar de nu. Men jag fick skatteåterbäring :P

http://www.openingceremony.us/products.asp?menuid=2&menuid2=209&designerid=6&productid=75406 

• marsmat
    passionsblomman skrev 2013-06-14 10:57:23 följande:
    Hihi! Spot on! *fnissar*
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
    Verkligen spot on! :)
Svar på tråden Passar skorna till en bröllopsklänning?