Vad ger ni i morgongåva?
Vad hittar ni på att ge bort i morgongåva? :)
Vad hittar ni på att ge bort i morgongåva? :)
Från min sida så gjorde jag det för en kul grej. Bilder kommer ju finnas på mig men inte såna bilder.
Jag hade en jäkla tur som har en kollegas syster som är hobbyfotograf och jätteduktig! Hon tog bara 500 kr sen fick jag hem sånt här reklamhäfte med massa olika erbjudande. Så samanlagt betalade jag 620 kr.
Här är ett va dom "fina bilderna"
Tja, kanske är det så att dom vill visa vilket kap killen gjort.
Men samtidigt kan han ju se det själv varje dag.
Visst, man förändras och får rynkor och häng här och där.
Men det ska ju inte spela ngn roll.
Och vad hemskt om det tog slut och tjejen inte fick tillbaka bilderna...
Vi köper morgongåva till varandra mer som ett tillfälle att få ge en fin present i bröllopsgåva till varandra. Jag får ju visserligen vigselringen, men min blivande man får ju inget!
Vi är lite roliga på det sättet att vi är med och väljer presenter till oss själva Jag kommer att få ett par diamantörhängen i form av ett hjärta i stift, och han kommer att få en graverad sedelklämma i silver. Funderade först på det klassiska - manschettknappar - men i och med att han inte använder det annars så kändes det onödigt.
Jag gav ett specialgjorda manschettknappar i silver och rött guld.
Fick ett otroligt häftigt halsband ("a show-stopper" som maken uttryckte det) i morgongåva. Blev verkligen glad över att han köpt det till mig.
Jag har köpt en fin klocka till min blivande make då han flera gånger pratat om hur han hade velat ha en lite finare, klassisk klocka. Och så ska jag gravera in vårt bröllopsdatum tänkte jag. :)
Nu blev jag lite inspirerar till att även jag ta lite sexiga kort, det har min blivande efterfrågat mååånga gånger, så jag tror det blir uppskattat både hos honom och som en ego boost för mig, men vi får se.
Vad jag får vet jag inte, men tippar på ett smycke. :)
Jag letade reda på tolv knäppa, udda och/eller roliga ställen att åka runt på här hemma i Skåne så nu har vi en spikad utflykt/månad under hela året.
Min fantastiska man kom med den bästa presenten jag kunde ha fått, han har satt växlar på min gamla femtiotalscykel och sett till att behålla alla orginaldelar :).
Ingenting.
Min man fick manchettknappar på bröllopsdagens morgon så att han hade dom på bröllopet.
Hade graverat in hans intinialer på den ena knappen och mina nya initnialer på den andra knappen!
Sen som morgongåva fick han en tapp till sitt tapp-halsband med datumet vi gifte oss, en pulsklocka och sen hade jag köpt såna söta flipp-flopp skor (www.myheart.se/flipflops-just-married-svart) till oss som vi hade med på smekmånaden
Av honom fick jag en helt underbar klocka och en "wedding-waggon" till mitt armband
Jag och m2b bestämde att vi ska ge varandra en gåva på morgonen på själva bröllopsdagen, något vi kan ha användning av under dagen. Min m2b får manschettknappar där det står "brudgum" på :)
När vi vaknade dagen efter bröllopet fick jag ett litet paket och maken säger :" tydligen ska man ge frun en present i morgongåva" och jag blev jätteförvånad för trodde inte att han hade hört talas om det men iaf. Jag fick ett halsband i vitguld med diamanter. Han skulle ha fått paket men det blev inte av. Han fick en lapdance på bröllopsdagen när vi firade 1 år ;)