Plats för bröllopsbilder utomhus i Solna???
Du har ju vatten vid Stallmästargården annars. Där är det fint.
Själv bor jag precis vid Råstasjön och där är det väldigt vackert vid vattnet men kan vara mycket folk eftersom det är ett populärt promenadstråk. Det finns en liten träbro där det ofta samlas mkt fåglar, på den sidan som Friends Arena ligger. Du har å andra sidan mycket större gränsområden i anslutning till vattnet vid Lötsjön.
Om du är en smula äventyrlig så finns det en "bergsknall" vid Råstasjön, på andra sidan Sjövägen, ni skulle kunna klättra upp på. (Det finns en liten stig men kanske är klurigt om du har värsta marängklänningen....?) Där är ni garanterat ensamma och kan ev få fina bilder med vattnet i bakgrunden. Bergsknallen ligger liksom inom fyrkanten Sjövägen, Grindvägen, Råstavägen och Tottvägen. Kolla på Google Maps och använd satelit inte kartan så ser du stenytan. Det finns en liten rådjursstig upp på ena sidan (från Råstavägen om jag inte minns fel). Du kan väl reka någon dag,se om rådjursstigen funkar med din klänning och om utsikten kan vara något att ha. Jag har bara varit upp där en gång för ca 2 år sedan så jag minns inte exakt hur det va.
Hoppas ni hittar något fint!