• josefjun

Vad fick dig att falla för din man/fru som du gifter dig med?

Men vilken mysig tråd!

Jag träffade min blivande i februari den 3 för att vara exakt 2008. En kväll, många kyssar.. och jag var kär. Klick sa de liksom så fort jag såg honom! Men han bodde ca 100 mil från mig.. Jag åkte hem dagen efter. Han skulle komma till mig, men han fegade ur. Jag vart förkrossad.  Senare samma år hörde han av sig igen och i oktober kom han ner till mig. En vecka stannade han. 8 veckor senare åkte jag upp till honom och stannade 2 veckor. 8 veckor efter det hoppade han av gymnasiet där han bodde och flyttade in hos mig och min familj. Idag är vi 23 år, har två barn, varit förlovade i 2,5 år och nästa år gifter vi oss. Lika nyförälskade som förr <3

det jag föll för hos min blivande var givetvis hans utseende, så snygg! Och en är han den snällaste människan ja någonsin mött. Han gör allt för mig och vår familj. Han är så omtänksam och bryr sig så mycket om mig. Han älskar mig för den jag är och accepterar mina bra och dåliga sidor. Jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan honom.

Svar på tråden Vad fick dig att falla för din man/fru som du gifter dig med?