Vi som gifter oss 2015!
Hej alla och god fortsättning hoppas det är ok att hänga på här! Nu är det bestämt vi gifter oss den 8/8 2015 :) och som någon sa skönt att snart kunna säga nästa år!! Vi förlovade oss den 8/3 i år, då jag fick frågan om jag ville "förlova mig" frågan om giftermål skulle komma senare närmare då vi kände att vi hade möjlighet att gifta oss, trodde dock inte den skulle komma så snart :). Sen förlovningen har vi fixat i huset vi köpte för ett år sedan och fått en dotter! Den 15 dec på vår dotters 3 mån dag kom så frågan "vill du gifta dig med mig" å va härligt det va! Så nu är planeringen i full gång, haha, med 1 1/2 år kvar! Vi ville dock va ute i god tid för att få den lokal vi vill till rimligt pris! Tidigare var jag alltid inne på ett ganska fint bröllop (slott eller liknande) och enklare bröllopsresa, nu känns det lite tvärtom.. Hur går era tankar? Vi kommer vara ca 80 gäster och jag skulle va så glad om vi klarar det på 60 000 kr men vet inte om det är realistiskt.. Hittills har vi två alternativa lokaler, en ca 20 min från centrala Sthlm för 7000 kr, där får vi dock bara spela musik till kl 01 alla ska va ute kl 01.30 och en mer lantligt belägen 40 min från stan som vi kan va i obegränsad tid på natten för ca 4000 kr.. Vilken hade ni valt? Eller är man klarfestad kl 01 i vilket fall..? Härligt att följas åt!