Trattkantarellen skrev 2014-01-22 18:07:49 följande:
FrkMaria (sitter på plattan så kan inte citera) Ta inte åt dig, du får tänka vad det faktiskt innebär, nämligen att han inte kunde komma på några bra argument alls (vilket innebär att du hade rätt) och bestämde sig därför för att försöka rädda sin stolthet genom att angripa ditt utseende istället, ett säkert kort då många kvinnor ffa de som är lite kurvigare är väldigt känsliga när det gäller utseendet. Jag är själv likadan, men försök att släppa detoch gå vidare. En grej som jag brukar göra när jag känner mig extra tjock och ful är att kolla på bildtråden för mulliga brudar. Där finns flertalet supervackra kvinnor som har strl 42-52, och då känner jag att jag i min strl 40 kommer vara precis lika strålande vacker som dom, man måste inte vara supersmal för att vara snygg.
Jag vet trattkantarellen. Jag VET så väl. Men denna gången kunde jag inte släppa det. Visst har jag blivit ledsen innan men kunnat skaka av det ganska snabbt - de är ju bara barn. Men detta sårade så jäkla hårt. Och ja. Jag hade rätt, inte han. Jag vet ju det. Ändå sårar det så jäkla mycket. Uhh.. Försöker verkligen skaka av mig! Och jag ska ju försöka ta mig ner vikten så va fan. Men just denna gången blev jag ledsen över det. Uhh. Jag var inte på humör helt enkelt!
inkawow skrev 2014-01-22 18:31:51 följande:
Var förbi en smyckes affär idag och kollade på ringar. Jag beskrev precis den ring jag ville ha och vips så gick drömmen i uppfyllelse. Jättebra service utav denna tjej som verkligen lyssnade på mig. Vi har varit där tidigare och då var det en annan tjej som jobbade som tryckte på att vi minsann bara gifte oss en gång och att ringen ska ju vara den ståtligaste och att den skulle gå på 18000:- hon lyssnade inte ett dugg på vårt önskemål så jag sa till denna tjej som jag träffade idag att hon fick ta hand om oss när vi ska beställa :) Har börjat kollat på dukningar och det finns så mycket fint.
Vad skönt att det finns de som faktiskt lyssnar och hjälper på den prisnivå man själv vill lägga sig! Grattis! :)