Plättis skrev 2015-05-07 13:59:55 följande:
Vilken vecka vi haft! Från ingenstans hittade vi ett hus vi blev kära i, fick lånelöfte godkänt och försökte få tag på mäklaren för att få gå på visning. Funderade på om vi skulle ställa in bröllopet och lägga pengarna till handpenning istället. Avboka sömmerskan och slänga sig på telefonen och stoppa guldsmeden från att börja med våra ringar.
Men när vi väl fick tag på mäklaren hade huset hunnit säljas. Så nu är jag både lättad och lite besviken på samma gång. Och har gett mig själv Hemnet-förbud för att slippa gå igenom det här fler gånger
Haha, oj! Vad spännande, och också tråkigt. Eller bra... Haha :)
Sambons best man frågade mig nyss om lista på de snubbar vi bjudit till bröllopet, så han kan fixa svensexa. Och nu är jag sååååå nyfiken, och jag älskar att lägga mig i saker men jag får inte! Och jag är jättedålig på att hålla hemligheter. Nu är väl inte "det händer en svensexa" en supergrej i sig, jag vet ju inte vad han tänker sig att de ska göra eller så. Men jag tror inte Henke förväntar sig en sexa, så det är ändå något jag kan avslöja. Och jag är verkligen dålig på hemligheter, jag berättar ju alltid allt för Henke. Och jag kommer bli så avis när han är iväg på sexan, det verkar ju superskoj att hänga med de snubbarna en kväll!