Vi som gifter oss 2015!
Våra döttrar kommer vara 3,5 och 1,5 och de ska ha vita tyllklänningar med paljetter på bröstet :) de ska få varsin liten ring de också, efsm den stora tjatar om att hon också vill gifta sig med mamma och pappa ;)
Stora skulle dö om hon fick ha Elsa-klänning på sig! Sprätta bort snöflingorna? ;)
Jag har beställt de första grejerna idag! Förutom skor, som jag beställde förra veckan. Det som blev nu är: fluga och näsduk till snubben, bälte till mig, paraply (Vi har utomhusvigsel, och man vet ju inte.) till oss och paraply till min dotter. Hon ville inte ha ett likadant som oss, utan valde ett med Totoro på. Why not, liksom.
Ni som har barn som ska vara med, hur mycket frihet ger ni dem i val av kläder? Förutsatt att de inte är pyttesmå då. Jag funderar på att låta min dotter, -08a, helt välja själv. Men jag tror att får hon det så blir det en sån klänning som Elsa i Frost har, och det känns lite fel ändå att låta henne ha en klänning med snöflingor på, mtp att bröllopet blir i slutet på juli.