Vi som gifter oss 2015!
![](https://www.brollopstorget.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
har nu haft mötet med karln. men han är ju som inge rolig.. bara suckar och vill härifrån :P visade honom servetterna och han valde färg.. blev en mörkgrön, 48x48. med lite mönster på. tänkte först att det inte kommer funka.. ville ju ha typ någon orange eller nåt. men kom på att man kan ljusa upp servetten lite med att använda en vikning där man kan pynta den, typ sätta en kvist rönnbär eller massa höstlöv i. :) då blir det höstigt igen. :P
beställde två 40st-paket. utifallatt. med frakt och allt blir det nästan 200kr.
oh! im so excited!! fick hem våra servetter idag. och WOW vilkja servetter! vilken kvalitet! gubben trodde seriöst det var tyg! och tjocka! och STORA. vi tog de största, men herrejisses, att dom var SÅ stor trodde vi inte! men det får vara då^^ totalt värt de 200kr vi lägger ut på dom (för 80st) provade vika lite också, för att se hur det blev. vad tycker ni?
kollar runt på vigselringar.. och jag tror jag snart gått igenom alla sidor som finns! det finns så många fina. men det finns en enorm nackdel med att kolla på nätet - man kan inte känna, se eller prova ringen i verkligheten. och det är viktigt för mig, ringen behöver inte vara i samma material som förlovningsringen, men jag vill att dom ska vara ungefär lika hög och vigselringen får inte vara för bred. och det är det som är så svårt!
vi måste dock nog snart till Lycksele och fixa råttor till våra ormar, funderar då på att förhandla med karln min om vi kan fara in på guldfynd och prova ringar. en halvtimma eller något..