Plättis skrev 2015-01-14 13:45:37 följande:
ag vet inte om det är bättre, faktiskt. För när man har flera alternativ att välja mellan så slits man i bitar och ger upp till slut. Har även funderat på att komponera ihop min egen klänning genom att beställa en vanlig knälång tyllkjol från Ebay och en kortare spetsklänning från typ Zalando att ha under. Då kan man slita av tyllkjolen senare på kvällen när det är dags att dansa på bordet
Fast tror du inte att om man valde den ena skulle man efteråt sitta och bita på naglarna och tänka "alltså, jag undrar om inte den andra hade varit bättre..."? Jag är sån. Konstant velpotta, kan aldrig bestämma mig för något. Sambon är jättebestämd, men bara på punkter där jag bestämt mig för något annat
Åh, jag får aldrig äta choklad till middag! Inte ens glass. Men det kan i och för sig bero på att jag berättat för min sambo att jag tidigare hade ätstörningar. Nu är han en hönsmamma istället, men det tycker jag är jättegulligt.
Haha, du har nog en poäng i det iofs. Känner igen det där med velandet, jag är precis likadan. Vill ju inte bara ha något som är bra, det måste vara det absolut bästa alternativet, och det är ju omöjligt att ta reda på vilket det är. Så vida man inte är gjord av pengar och kan köpa alla klänningar man ser då :P
Jag har också funderat på att köra tyllkjol + spetsklänning! Tycker det kan vara superfint! Är då och då nära att ramla i fällan där jag tror att tyllkjol funkar på mig, bara för att det är fint på andra.
Aw, men hellre omtanke än choklad! Typ. Ibland. :)