lillemor skrev 2015-01-08 15:56:15 följande:
Vad kul @tesselessan.
Ja vi valde 10 okt för vi förlovade oss den 10 okt 2010 ... hehe '
Jag sa till blivande maken att jag tyckte vi skulle gifta oss i år och han sa okej om du hittar ett bra datum och det gjorde jag ju
Hur kom ni fram till den 10:e okt?
Sen är det ju plus att det är lätt att komma ihåg hehe.. för här är det nog jag som kommer att glömma :-S
Vad roligt att gifta sig på en dag som har en sådan betydelse.
vi har ändrat datum massa gånger, skulle först bli i juni och hade haft varje helg i juni i tanke men det kom alltid upp saker som gjorde att vi var tvugna att tänka om hela tiden, nästan hela juli gick också bort och inget datum i augusit kändes riktigt rätt och september gick bort även det så vi tittade helt enkelt i kalendern och såg 10/10 och sa att det blir bra det. Jag ville egentligen gifta mig i slutet av mars för jag fyller 30 och det hade varit skönt att kombinera de två tillfällena, men min blivande studerar och vill ha bröllopet som sitt belöning för att han klarade studierna.
....puh.. lång förklaring för en enkel fråga.
när vi väl bestämde oss för datum (i september) då kändes det som extremt långt borta men nu tycker jag att oktober känns helt rätt, det kommer att bli ett annorlunda bröllop i och med att det är på hösten och det gillar jag.
Vart ska ni gifta er någonstans?