crs skrev 2015-06-14 15:39:53 följande:
Vilken jättefin klänning! Så stilren och tjusig utan att alls vara tråkig som iaf jag tycker att många enklare klänningar kan vara. Verkligen jättefin! Varifrån är den?
Jag tror att jag har lite svårt att få in att det snart är dags. Vi har inte fixat hindersprövningen än, pga jag väntar på godkännande om ändrat efternamn från PRV, och jag insåg just att det är ju bra 40 dagar kvar, med semestertider där med...
Och jag har hur länge som helst tänkt att äh, de där sådär 2 kg som jag skulle vilja bli av med är ju helt lugnt, jag har ju ett halvår på mig att ordna det. Så svårt är det inte, har jag tänkt. Men nu är det inte ett halvår kvar, och jag har inte tagit tag i det än. Eller börjat öva på att fixa mitt hår. Eller skrivit mina löften. Har ju haft så mycket tid på mig, så skjutit på det bara. Och trots att jag vet att det inte är så länge kvar nu så är jag ändå rätt chill, "det löser sig", liksom. Kul om vi sen står där och har en vigsel som inte räknas för att vi inte lyckats fixa hindersprövningen.
Och en annan grej. En tjejkompis till min sambo hörde av sig idag och frågade om svensexa/möhippa. Jag svarade att svensexan är boys only, och att det antagligen inte blir ngn möhippa för mig. Jag har bara bjudit en tjej som är min kompis snarare än min snubbes, och de flesta andra är mer sambos till de vi "egentligen" bjudit. Tjejer jag gillar och så, men inte personer jag brukar umgås med själv. Mina bröders fruar och så vidare. Men hon erbjöd sig ivf då att dra ihop något åt mig om jag vill, och jag vet fan inte vad jag ska svara. Jag är inte så förtjust i henne, och det skulle bli ett så jävla udda gäng om hon drog ihop de kvinnor som kommer på bröllopet. Men det känns sjukt otacksamt att säga nej också, och det skulle ju kunna vara kul ändå liksom...
Samma här!! Jag har också svårt att fatta att det snart är dags... Eller ja, det är ju 6 veckor kvar ungefär, men ändå...
Vår hindersprövning tog inte mer än nån vecka har jag för mig.. Jag kommer iofs ta min sambos namn, men kan du inte ringa skatteverket och fråga hur du ska göra då?
Jag fick ju mitt andra barn i september och hade typ 8 kg att gå ner... men som tur var så rasade de av mig när jag slutade amma... normala människor går ner när de ammat men inte jag
Men två kilo, det är väl lugnt ;) När gifter ni er?
Min sambo kom hem kl 4 imorse i ett "fantastiskt" skick efter sin svensexa
Idag mår han som en påse skit men är så glad för den heldag han fick... Ruskigt nervös över min kommande hippa...
Svårt läge... vill du ha en möhippa? :)