josefjun skrev 2014-01-19 13:42:22 följande:
Hoppar gärna på denhär tråden! Planerar själv ochså bröllop 2015 i juli/augusti nån gång! :) Suttit och läst lite av det ni skrivit tidigare, men det är ju en del! :P haha.
Jag har i alla fall hittat min drömklänning som nu är beställd. Väntar spänt på den! och hoppas den kommer sitta som en smäck! Tur man har lite tid på sig att fixa det annars. Planerar ett bröllop i lite vintage stil oxhh sitter nästan dygnet runt nu och letar inspo. Finns så mycket fint, det är ju helt galet!
grattis grattis och välkommen! ja visst finns det mycket att titta på? och vad mycket att GÖRA.
har vinkat av min kompis och tärna som varit på besök. visade henne min inspirationsmapp, hon tyckte mycket var fint. och så såg hon bilden på min klänning, trodde hon skulle måsta plocka upp hakan från golvet haha. och ännu mer när jag tog fram den så hon fick se den på riktigt. hon älskade den. och jag blev ännu en gång påmind och hänförd över dess skönhet!
visade och berättade för henne även om en ev. plan jag funderar på att genomföra - trash the dress. t.ex bada med klänningen, leka i lera, hälla massa färg på¨den. och under en fotografering så klart. hon är duktig på att fota så tänkte hon skulle fotografera då. ^^ hon tyckte det lät skitkul, samtidigt som hon tyckte det var synd på klänningen haha. men det är svårt för mig med. vill dels ha på mig den en gång till och leka lite, ha kul. men man "förstör" den ju lite. man kan ju ha sån tur att man får bort lera och så i en kemtvätt, kan se ut som ny. men färg? vet inte.
får se helt enkelt hur det blir, i så fall blir det inte förrän sommaren 2016.
men i alla fall. hon har fått se våra planer och hon är nästan lika excalterad som jag ^^P