Vi som gifter oss 2015!
frkmaria skrev 2014-01-19 19:57:36 följande:
Oj. Här är man passiv någon dag så dyker 2 nya sidor upp med inlägg. :)Två nya så välkomna till er!
Jag tänkte på det här med klänningar som ni diskuterade (eftersom det var så mycket nytt orkar jag inte citera). Jag är ganska inne på att ha en tea-lenght som bröllopsklänning. Eftersom man gifter sig utomhus och fest med bygdegård tycker jag absolut det är passande. Men ska det vara ska det vara en ganska puffig kjol och gärna någon temafärg som band i midjan. Tänker mig något sådant: (Vill inte ha tub då jag har fula keloider på ryggen)
Nu verkar det inte funka att ladda upp flera samtidigt.. suck.. Men jaja.
Sjöjungfru-klänning är verkligen inte my cup of tea, men gillar du den så kör hårt! :)
Haha, filibustern! Gillar kanske inte själva utformandet men idéen! :) Vet några som skulle ha lås och nycklar i corsage och bukett, vi kanske ska ha musiknoter eller nåt istället? :) Tåls att tänkas på! :)
Jag kommer nog vilja ha en enkel brudbukett i lila tror jag. Kommer INTE lägga flera 100 som vissa gör. Hellre en enkel typ tulpanbukett eller något som man sätter ett handtag på själv. Just den biten har jag inte tänkt så mycket på än! ;)
ne vi vill inte heller lägga massa 100 på min brudbukett. och min karl kommer nog snåla utav bara tusan haha! han tycker 500 (som för oss är skitbilligt) för en brudbukett är dyrt :P men vi kommer försöka hålla oss under 1000kr på den. faktiskt, hittade jag en bild här på BT för massa månader sen, där hon hade VIRKAT sin brukbukett. den var rätt så nice faktiskt! och göbben tyckte det också. jag föreslog att höra av sig till min moster eller något, som gör en hel del "smågrejer". :P men jag får se vad han hittar på.
Annelie01 skrev 2014-01-19 20:00:43 följande:
oj vad ni har kommit långt i era planeringar..vi har funderingar att gifta oss juni 2015 och vi har inte ensbörjat,inte gjort något...känner lite panik...redan;)
jag föraöker hålla tillbaka mig själv då jag vet, att om jag ska börja ordentligt, är jag klar innan september I ÅR. :P