Cadillacan skrev 2014-08-11 22:57:17 följande:
Hoppar in och säger HEJ!
Vi ska gifta oss 150815! Förhoppningsvis vill säga!
Ska ringa kyrkan nu i veckan och boka!
Planen ser ut så här: Kyrka, middag i församlingshemmet och sen fest här hemma på gården! Ca 50 gäster med 50tals tema! Raggare som vi är:)
Budget har vi inte riktigt koll på ca 40-50 000 borde räcka...
Välkommen hit, vi gifter oss helgen efter er (22 augusti) :)
Åh, 50-talstema kan verkligen bli hur snyggt som helst! Hade inte passat mig för fem öre, men jag tycker det kan vara riktigt snyggt! :)
filibustern skrev 2014-08-11 20:29:02 följande:
SUCK!!
fick en period av tvivel över min klänning, som jag brukar få någon gång då och då (kan jag få gällande det mesta i mitt liv hehe) men det brukar botas med att ta på mig klänningen....
DEN ÄR JU FÖR STOR HELT PLÖTSLIGT!!! måste sy in typ 5-6 cm runt bysten! men det förklaras ju med att jag tränat som fan senaste året och gått ner typ.. 5-6 kg, samt tonat till min redan lilla lilla kropp. sen har jag ju inga boobs att fylla ut med haha! :P jag älskar klänningen, förutom bystdelen.. den har alltid varit lite konstig, men har som viftat bort det.. men nu funderar jag på att söka en ny klänning...
känns bara som ett steg bakåt.. är nog lite bekymrad över frisyrdelen (som ni vet) och nu ska man försöka hitta en klänning som sitter bra och allt...
ville väl bara gnälla lite..
Åh nej! Vad tråkigt! Inte tråkigt att gå ner och bli vältränad, men tråkigt att klänningen inte passar :P Lite rädd för detta själv, håller på att gå ner i vikt och ska köpa klänning sen. Men tänk om jag går upp igen? Eller fortsätter neråt? Usch så jobbigt detta...