Zandri skrev 2014-03-07 22:44:45 följande:
Wiihooo! Nu får jag också vara med här
På alla hjärtans dag överraskade sambon mig med att gå ner på knä = Lycklig tjej!
Det vi har kommit överens om hittils är att det hela skall gå av stapeln i slutet på sommaren 2015, lutar lite åt första veckan i September, då vi båda tycker att det oftast är den vackraste årstiden däromkring.
Sedan har vi bestämt att bröllopet kommer att gå i lila färger. Älskar lila, ni skulle se vår lägenhet
hehe.
Vigseln vill vi båda helst ha utomhus så det blir att be till vädergudarna inför den stora dagen. Men under festen vill vi kunna slappna av och eftersom att jag är en frusen brud, (BRUD va passande hehe!!!) så blir nog själva festen inomhus.
Efter att allt kalas och ståhej är över så vill vi komma iväg på smekmånaden innan allt rosa skimmer hunnit lägga sig för mycket, helst inom en vecka efter bröllopet. Och drömresemålet är Maldiverna.... Blir dock inte klok på vädret där nere vid den årstiden, googlar som en tok men blir inte klokare för det
Vet att det regnar mer den årstiden där, så frågan är om det är värt att välja det resmålet trots det, för många skriver också att det bara handlar om tio minuters regnskurar så jag vet inte.. Hmm... Mycket som snurrar i skallen just nu
grattis å välkommen! vi ska också gifta oss första veckan i sept. närmare bestämt den 5e (helgen innan älgjakten:P) lila är en härlig färg tycker jag med! men vi ska ha skogstema, då det blir nog lite blandat grönt å kanske lite höstfärger. ^^ va fin ring du fick av din blivande! (kollade förlovningsrings-sidan^^) liten å nätt! :)