Vi som gifter oss 2015!
Jag kan slänga ett öga på sidan! Vad är det för adress?
Hej!
Jag ansluter till tråden! Vi planerar bröllop till i september 2015. Håller just nu på att undersöka festlokaler. :)
Mamma har börja titta klänningar och köpt bröllopstidning åt mig, så där har jag bra stöd. Fästmannen är på väg att bli intresserad av planering också. :)
Det här med gästlista och budget känns svårast för oss. Vi har så stora kompisgäng att ta ställning till.
Hur tänker ni kring gästlista?
hej jag e ny här
Jag heter Ida, bor i Malmö men min blivande man. är förlovad. Både han o jag föddes 1990.
När jag jobbade hos en släkting som hembiträde 2010 i New York så träffade jag min blivande man. Min blivande man koimmer i från en rik släkt och de har blivit rika på fastigheter. ( kan inte klaga)
Vi planerar att gifta oss sommaren 2015 i Skåne.
Vi bor både i Sverige och i Usa
har idag äntligen fått svar på vad det skulle kosta att sätta in stenar i min befintliga, stenlösa titanring.
kan bara sätta in 0.01 eller 0.02ct.
3 st : 0.01-0.02-0.01: 1980kr ca
5st : 0.01 - 0.01 - 0.02 -0.01 - 0.01: 3020kr ca.
vet inte om det blir just någn av dessa, kanske bara kör 0.01ct. men vi har då något att gå på :)
Yay! har beställt materiel till inbjudningskorten nu! hade en del hemma redan, och en del saker ska jag köpa lokalt. men det ska bli så kul att få hem allt! kostnad för 40 inbjudningar: ca 360kr.
med porto kommer det gå lös på MAX 20kr/inbjudan :D en del kommer vi dessutom att gå till och stoppa ner i brevlådan då de bor så nära oss.
Jag gjorde den i open office bara =) ok- mer genomskinligt och större 'vi gifter oss'. Tack!^^
Haha. Sitter med måttstocken och mäter min förlovningsring i alla vinklar och vrår. Har mailat med en smed i norrköping om att sätta in stenar. Han är mycket tillmötesgående och ger smakråd och annat. Funderar på om 0.01ct eller 0.02ct skulle passa bäst. Vill ju inte att stenarna ska ta över så att säga. Så ja mäter ringens bredd, utrymmet där stenarna ska vara, hur mycket plats de skulle ta etc. Haha! De e så jobbigt att bo så långt ifrån ibland. Men dom är rätt så billig. Billigare än guldfynd. För 5x0.01 skulle de ta 2375. Guldfynd skulle ta några hundringar mer.