Vi som gifter oss 2015!
Vi beställer bröllopskläningen/arna från nätet nu i veckan :)
Sedan har vi hittat relativt mycket till mig med som skall beställas, mycket smått och gott på G i bla accesoarväg
Vi beställer bröllopskläningen/arna från nätet nu i veckan :)
Sedan har vi hittat relativt mycket till mig med som skall beställas, mycket smått och gott på G i bla accesoarväg
Accessoarer är ju kul att leta efter, vi har en uppsjö av olika, gäller bara bestämma vilka nu :)
Den klänningen var väldigt fin överlag tycker jag :)
Min dam har ju lite mer marängbakelse, såd et är inte samma stil, men den som är på länken tycker jag överlag är mycket fin.
Kan du annars inte beställa hem en som du tycker är fin, och sedan lämna in den för omsynad i sverige och korrektera småsakerna här, för då har du ju inte alls samma språkproblemsamt att det blir troligen billigare att typ beställa två kina klänningar och sedan be en sömmerksla klippa och klistra.
Eller fan vet, men en tanke i alla fall :)
Lycka till
obs ändra till bildsöket
Att sy upp den vore ett alternativ om jag slapp göra det i Kina. Det var spetsdetaljerna på livet som var bäst av allt, och att sy den här i Sverige skulle resultera i att priset hamnar på 10 000 ändå.
Hejsan
är ny här på bröllopstorget, ser att ni skriver väldigt mycket. Jag och min fästman har varit förlovade sedan lite mer än ett år tillbaka och vi har nu bestämt datum, den 5 september, vi här även bokat pastor, kyrka och festlokal.
Tänkte om det var okej att jag hängde på i den här tråden?