litenkaka skrev 2014-09-01 10:24:18 följande:
Hur går det för er andra? :) här står det lite stilla just nu då vi funderar mellan höst- och sommarbröllop. Höstbröllop lockar mig mest, typ september/oktober eller oktober/november... Har lite smått börjat ge upp hoppet om lokalen jag drömmer om, 15000:- är rysligt mycket pengar när det inte ens ingår porslin. Funderar istället på en för oss välkänd hembygdsgård där allt finns och istället hyra in runda bord (vill INTE ha E-dukning) och köpa tyg och sy stolsöverdrag. Och massa meter tyll att klä fula väggarna med. Vill dock inte gifta mig i kyrkan som ligger i anslutning till lokalen, den är så mörk och tråkig. Ligger dock en fin ljus domkyrka inne i stan som jag gillar, där är vår stora tjej döpt. Kan förmodligen arrangera med hyrbuss från kyrka till lokal... Tusen tankar nu :)
jo.. det står stilla.. men nu är det älgjaktsvecka, sen efter det är bortgjort och köttet ligger i frysen hade ja tänkt vi skulle ha ett litet planeringsmöte jag och karln^^ boka kyrka och annat. ^^
Plättis skrev 2014-09-01 13:50:16 följande:
Mitt största problem just nu är att jag ångrat mitt val av klänning (hopplöst fall, jag vet). Jag har provat en spetsklänning från Lilly som var perfekt, men den gick ur sortimentet innan jag insåg att den var min klänning. Den som hänger i garderoben nu är helt annorlunda, och helt fel. Min sambo har gått med på att jag får köpa ny om jag tappar så mycket vikt att jag inte kan ha den gamla längre, så det är min plan just nu.
då är vi två... har ju som gått ner en del sen ja köpte min klänning så ja gitt ju köpa en ny.. men jag har nog så svårt att välja en mobiljäkel (som jag letar nu), hur ska det bli med klänningen???? beslutsångest som man har om det mesta så är det hemskt jobbigt. :P