Vi som gifter oss 2015!
Finns det säkert!
Finns det säkert!
Vad tror du om den här varianten filibustern?
http://www.ukhairdressers.com/diy/54/2.jpg
Såg den och tänkte på dig! :)
om man övar, och det fungerar med ett virkat band, så skulle man ju kanske t.o.m kunna göra den själv och spara in 2000kr på saken :P (eller be någin kompis göra, då man kanske inte ser va tusan man håller på med där bak..)
välkommen tillbaka plättis! *kram*
Vad har ni för tankar om klänning? Velar mellan en spetsdröm med underkjolar och något enklare med tyllkjol och urringad rygg... Spetsdrömmen lär ju gå på minst 10k och det känns saftigt för en dag
Klickade fel, skriver från mobilen.
Nu är jag bara rädd för övriga äldre familjemedlemmar. Morfar är diabetiker som haft stora problem med hälsan, farfar är nyfyllda 89 bast och farmor fick en stroke för några år sedan och lyckades ramla och bryta bäckenet för två veckor sedan.
Tur min sambo vet hur han ska hantera mina panikattacker efter fem stundtals jävliga år. Ursäkta språket. Mitt i all den här skiten blir jag bara mer kär i honom.
Hej
Jag hoppar in i eran tråd =)
Jag och min sambo ska gifta oss den 30 maj 2015 utanför Halmstad!
Någon fler från halland här som ska gifta sig?
Vi har kommit så långt att vi bestämt och bokat lokal! Något som kändes som det jobbigaste då den skulle passa både som vigselplats, festlokal och ha övernattnings möjligheter för alla tillresta gäster. Så känns som en stor lättnad när vi hittade något som vi båda tyckte om efter att ha varit runt och titta på så många olika.
Vi ska ha naturtema så just nu letar jag massa inspiration mest kring dukning och dekoration m.m.