Vi som gifter oss 2015!
Finns det plats för fler? Vi ska gifta oss 6/6 2015 :)
Finns det plats för fler? Vi ska gifta oss 6/6 2015 :)
Vad snygga färger ni valt!
Jag är inne på typ gräddlila och champagne. Problemet är att jag inte vet när jag ska hinna pynta lokalen... Man är ju inte sugen på att åka dit på bröllopsdagen och pynta. O jag vågar inte låta någon annan göra det heller. Hehe perfektionist som man är. Hur gör ni?
var neri källaren och kolla efter grejer i några verktygslådor och fann dessa! Här ska återbrukas - blir en snygg corsage till fästmannen!:P
var neri källaren och kolla efter grejer i några verktygslådor och fann dessa! Här ska återbrukas - blir en snygg corsage till fästmannen!:P
Jag hoppar också in i tråden här!
Min sambo och jag planerade tidigare bröllop till augusti 2014, men nu verkar det istället bli under 2015. Inget är klart än, varken månad, datum, gästlista, upplägg eller något alls. Alla klänningar jag hittat och förälskat mig i finns inte kvar i sortimentet hos butikerna längre, och den lokal vi hade bokat fick vi avboka då hela planeringen stoppades.
Så jag börjar om på ny kula, dock med samma karl ;)
Hej allihopa!
Idag har jag varit ledig och pysslat lite på skoj för att se om jag kan göra nåt själv ;)
Är faktiskt rätt nöjd med resultatet så här kommer några bilder! Vårt tema är schack (då vi båda spelar/tävlar i det och det var så vi träffades) så färgerna är svart och vitt. Men jag har även funderat på att ta in en ljusare grön färg för att "lätta upp" det lite. Vi gifter oss ju faktiskt mitt i sommaren :)
Så, vad tycker ni? :)