Tessa skrev 2013-07-31 17:32:40 följande:
filibustern: Oavsett vilka träskor du tar så se till att få ett foto på dem under bröllopsdagen
. Rolig tuch tycker jag och klänningen passade dig fint!
Jag spanade runt idag på bröllopshemsidor och hittat flera fina och enkla sidor som är bra komplement till en inbjudan. Vet inte än om jag vill ha hemsida för det är något charmigt med pappers-OSA och några extra kort som bilaga till inbjudningen med vägbeskrivning, klädsel etc.
Hur som helst, jag visade en snygg bröllopshemsida till min karl (som någon här på BT gjort) som då kläcker ur sig "Är det inte enklare att bara lägga den informationen på Facebook?". Jag trillade nästan av soffan!
Hallå - lite klass skulle vi väl ha? En hemsida är mer seriöst än ett event på Facebook... Haha. Ifrågasatte starkt min karls tycke och smak!!
För att förtydliga så har jag förståelse att vissa använder sig av Facebook - och kanske är det ett led i den tekniska utvecklingen att det mesta av livet - inklusive bröllop - visas upp på sociala medier. Men själv kan jag inte tänka mig att använda Facebook på det sättet.
Jag har valt att ha OSA, vägbeskrivning och liknande på en hemsida för att spara papper!
Inbjudan ville jag dock inte tumma på.. det är något speciellt med pappersinbjudningar. Facebook känns också lite mjeh för mig, det känns inte så himla högtidligt.. vilket jag tycker att ett bröllop är.