frkmaria skrev 2013-10-22 18:08:00 följande:
Filibustern, tänker såhär. Vi ska ha ramen till gästboken, gästerna får ta kort, hålla upp ramen så tror jag det kan bli fint! Men som andrahandsanvändning av ramen tänker jag mig att man kan hänga den på väggen, så väggen syns alltså, och sen ha ett par bröllopskort inuti! :)
Vad fint!! Såg sånt på Pinterest! Super kul idé!
Vi kom hem från Grekland igår kväll, riktigt tråkigt väder att komma hem till :(
Men vi har vi träffat 3 olika hotell och har blivit kära i 2 av dom, dock så är dessa två rätt så stora resorts med flertal olika venues för både ceremoni och middag/fest. Kommer bli riktigt klurigt att bestämma oss!!
Har börjat fundera på om buffé kanske ändå är ett bättre alternativ än sittande middag? Vi har nämligen både allergiker och veganer, blir kanske lättare då. vad tror ni?
Vi kommer även att ha "unlimited consumption" av vin och öl under middagen, men tror att en öppen bar kanske blir lite mkt.. Det är en kostnad per person som vi skulle betala, men kommer verkligen alla dricka efter middagen? Är det alltså värt att betala 30-35euro/pers? Vill man även att folk ska dricka så mycket också?