ellie01 skrev 2013-11-14 07:31:40 följande:
Vad svårt! Om ni ska ha barn på bröllopet så kanske dom som har småbarn kan ha barnen sittandes hos pappan. Det är så svårt det där med barn!
Helst skulle jag inte vilja ha några barn förutom möjligtvis 3 st, men eftersom vi är utomlands så är det ju som att vi ber folket att inte ta med deras barn på semester. Hotellet har barnpassningsservice som tur är :)
Hur många tärnor har du tänkt att ha? Ideer om klänningar än så länge?
Skönt med barnpassningsservice på hotellet! :)
Vi kommer ha ett barnfritt bröllop. Vi har inga egna (och inga drömmar eller planer på att skaffa några heller) så för oss känns det självklart, men vi förstår att alla inte tycker så.
Jag har tänkt mig - och frågat redan - 4 personer. 3 av mina äldsta vänner plus min syster. Men just nu känns det som att bara en av dem är peppad på detta. De var lite mer engagerade i början när jag annonserade datum osv, men det har som dalat. Vi bor på olika håll för tillfället och ses inte så ofta, plus att det är ganska långt kvar till bröllopet... Kan vara det... Men vi får se. Jag vill att de också ska känna att det är roligt att vara brudfölje, och vi har en rätt öppen kommunikation. Så det kanske blir färre eller att någon av mina andra vänner får kliva in.
Jag har tänkt mig en kortare modell på tärnklänningar som går till knäna ungefär. De flesta av mina vänner är rätt korta (konstigt hur det kan bli haha) så jag tror det kommer se bättre ut. Sedan hade jag tänkt mig lite olika modeller på överdelen beroende på deras kroppsform. Något som framhäver deras bästa sidor. :)
Själv?