Vi som gifter oss 2015!
Alltid bra med alternativ ju!
Åhhh.. Jag vill att det ska bli söndag! :) Då ska vi åka och kolla på stället vi prellade i veckan. Jag hoppas det är lika fint som på bilderna för då jävlar slår vi minsann till! :)
Vad tror ni? Hon sa att har ingen bokat fredagen får vi nycklar redan på fredagen och sen behöver vi inte lämna tillbaka och städa förrän söndagen..
Men jag tänker såhär, för vi vill vara där hela fredagen och förbereda... att om vi bokar fredag och lördag kanske vi får tillträde redan tors-kväll och hinner göra lite. Blir ingen dyr extrakostnad, kostar 800kr dag för hela! Så 800 eller 1600 kan ju kvitta!
Sen börjar vi ju få fler vänner... Tycker det är jobbigt med bjudandet. Nu blir det massor extra. Vill bjuda vissa släktingar men inte alla. Är det okej att bjuda bara en kusin i en syskonskara eller måste man bjuda alla då? Även om man bjuder föräldrarna också... Uhh. Nojar mig ännu mer eftersom sambon ska börja plugga, kan kommer ju få någon klasskamrat som han blir så tight med att han bjuder liksom, minst!
På tal om något helt annat beställde jag bildutskrifter i helgen. De kommer nog imorgon. Många instagrambilder på oss och så som jag ska göra ett collage av. :D Längtar så tills det kommer så jag kan börja fixa. Funderar på att ha det i sovrummet. Eller ja. Där är den enda platsen att ha det..