• Disa

Erfarenheter från firande.se ?

Hej!
    Hittade rätt billiga produkter på firande.se , tyckte dock att det kändes lite väl billigt plus att sidan har ett domännamn på .se men mycket står på danska på sidan...

Någon som handlat där och kan säga om det är bra eller inte? 

• Svar på tråden Erfarenheter från firande.se ?
  • Fixelady

Jag beställde löpare, bordsplaceringskort, rispåsar och lite annat där och jag tyckte att det funkade jättebra! Betalningen, produkterna och leveransen gick smidigt.

Var också lite tveksam till språket på sidan men hade sett att den som hade sidan hade skrivit i en tråd här eller på bröllopguiden om att hon hade utökat sidan från att bara finnas i Danmark till att finnas i Sverige också.

Men ja, jag var väldigt nöjd ialla fall! =) 

• CJ5

Tillkom det något extra i betalningen? Jag tycker också det känns väldigt billigt!

• Disa

Tack för ditt svar Fixelady :)
    Caketoppers är ju sjukt billigt på sidan nämligen. Skiljer ju ett par hundra. 
    Därför man blev lite fundersam.

Men undrar som CJ5 - tillkom det några extrakostnader förutom frakt? 

• Fixelady

Nej, bara frakten. Och den var inte så farlig om jag inte minns fel. Ja, visst är det billigt, och det var absolut inga fel på kvaliteten på det jag beställde ialla fall! =)

• CJ5
    Skrattande shit vad bra!! fraktfritt om man beställer varor över 450 kr, annars var frakten 55 kr tror jag! :)
  • Miss M

Jag har också beställt därifrån (organzalöpare, organzapåsar till godis och placeringskort). Det gick bra och jag är nöjd med produkterna. Dock måste jag ha gjort nån miss när jag gjorde beställningen. Fick aldrig någon sms-avi (tror att det kan ha att göra med att jag glömde landskod +46 i mitt telefonnummer, eftersom det skickas från Danmark) och när det gått rätt lång tid tog vi till slut kontakt med företaget, fick ringa ett danskt nummer. Då fick jag en kod som jag kunde använda när jag hämtade grejerna på postombudet!

• Disa

Okej! Ja, frakt tillkommer ju alltid så det var ju super!
    Tack för ditt svar Miss M :)

Har nu beställt cake topper, organzapåsar, flygande lyktor och bordplaceringskort - galet billigt på bara 395 kr inkl frakt :D Får hoppas att varorna kommer fram säkert också, men det gör dom säkert :) 

• mirran2

Jag beställde för 3 dagar sen och sakerna kom i dag, hur nöjd som helst Glad

• Disa

Åh vad kul Mirran2! Beställde du på för- eller eftermiddagen?=) Jag beställde i onsdagskväll och hoppas väl lite på att det skulle hinna innan helgen. Men det är nog tveksamt. 

• viXan

Jag har oxå beställt därifrån, det blev jättebra och var smidigt :)

• CJ5

Oj vilken snabb leverans.. Jag vill att det ska bli nästa sommar nu! :)

• Mrs Lindahl 2014

Va kul att höra att sidan funkar och att produkterna är bra. Jag har också varit inne på sidan men varit lite skeptisk.

Är det någon som har testat de kinesiska lyktorna? Alltså sånna som flyger iväg. Vi vill gärna skicka iväg sådanna med våra gäster men vill ju att de ska vara bra och säkra och inte orsakar skogsbrand ;)

• CJ5

jag var på ett bröllop förra sommaren där paret försökte skicka iväg en sån. men det gick inte för det blåste för mycket. såg ut som en kasse som blåste runt på marken. ;)

• viXan

köpte inga kina-lyktor, men däremot heliumballonger.

Kommer dock ej testa att blåsa upp dem innan det är dax :)

Däremot köpte jag band att ha runt stolarna o löpare, dessa är jag väldigt nöjd med!

• Disa

Fick mina varor idag - i ett BEDRÖVLIGT skick :(
    Paketet var öppnat och alldeles tillknycklat. 2 av varorna saknades samt ordersedeln. Vet inte om det är företagets eller postens fel, men cake toppern som vi hade beställt den låg utanför förpackningen och var lite skadad.

Usch vad besviken jag blev, hoppas verkligen att det är postens fel och inte företagets.  

• Lassebrasse

Vad tråkigt att höra Disa! Jag beställde därifrån nyligen och hade inga problem..

• Disa
    Lassebrasse skrev 2013-08-15 14:11:46 följande:
    Vad tråkigt att höra Disa! Jag beställde därifrån nyligen och hade inga problem..
    Jo, det var nog mest en tillfällighet som säkert händer alla företag. Riktigt trist dock, fick bra bemötande när jag hörde av mig till dom men tyvärr var dom 2 varorna som saknades också slut och dom skulle skicka när dom kom in - nästa vecka. Men då är det försent :/ Aja...
  • CJ5

Åh nej Disa vad tråkigt. När är den stora dagen?

Svar på tråden Erfarenheter från firande.se ?