Är det bara jag som längtar tills det är över?
Jag känner absolut igen mig! Vi gifte oss i lördags, och försök verkligen se till att ha allt klart innan dagen före (utom de som absolut måste göras dagen före, typ hämta blommor eller dekorera lokal) för vi tillbringade de två sista dagarna före bröllopet, och även en stund lördag morgon med att hetsa runt och fixa småpysslet inför vigseln och festen.
Det gick så långt att jag faktiskt satt och grinade en skvätt kvällen innan eftersom det inte var såhär jag hade tänkt mig, och jag var så himla trött och sliten.
Bröllopsdagen och festen vart ändå fantastiskt bra och fin, men nu är det över, tackolov.
Nu ligger jag hemma med feber och ont i hela kroppen, som kom när all stress släppte! Känns sådär, eftersom vi gjort upp med tjejerna som tar/tog foton att vi ska träffa dom imorgon och ta lite bilder tillsamans med min vackra häst i våra bröllopskläder. (Maken ska lämna tillbaks sina hyrkläder imorgon eftermiddag).
Men det är väl bara att bita ihop. Det här och tackkorten blir ju det absolut sista jag behöver fixa kring bröllopet.