Inlägg från: amerika |Visa alla inlägg
  • amerika

Vad är det värsta du kan tänka dig.....

.... som kan hända på eller inför din bröllopsdag?

Och om du redan är gift: vad var det värsta du tänkte innan och vad blev det värsta som faktiskt inträffade? 

Nästan alla brudar som skriver efter bröllopet har sagt att det de tyckte var så viktigt innan, var plötsligt inte viktigt på själva dagen. Så kom igen nu, vad är era största och hemskaste mardrömmar och nojjor??!!

Jag tänker mig allt från äcklig tårta till fel färg på blommorna, från att mannen svimmade i kyrkan till att bruden spydde på dansgolvet.... Och allt däremellan! 

• Svar på tråden Vad är det värsta du kan tänka dig.....
  • amerika
    20140222 skrev 2013-08-09 23:54:32 följande:
    Att min fästman kommer för sent till bröllopet. Han är ALLTID sen! Jag tänker att vi inte åker tillsammans. Då han inte! skall se mig innan jag skrider in till honom.
    Men han får väl ha en best man som puttar på honom.... Å andra sidan kan ju inte vigseln sätta igång om inte ni är där, så det löser sig nog! Flört
  • amerika
    Pippilångstump skrev 2013-08-12 13:20:07 följande:
    Att ha ett munsår så man inte får pussas, som gör ont och ser sådär riktigt riktigt fult ut så man inte ens vill hänga upp bilderna på väggen. 
    Den har jag reflekterat över! Min bror fick ett sånt där riktigt smärtsamt, fult och "äckligt" herpesmunsår dagarna innan sitt eget bröllop (stress, förstås). Det syns på fotona men konstigt nog är det inget man tänker på! Men ont hade han, stackarn.

Jag kan oxå få såna där otäckingar som blossar upp. Munsårsplåster heter räddningen då!! Kan man pussas hur mycket man vill! hihi Kyss
  • amerika
    Pippilångstump skrev 2013-08-13 12:09:39 följande:
    Jag har aldrig testat det men jag får antingen i mingipan eller på själva läppen och tror inte kan man sätta det på något av ställerna.
    Mungipan är kanske svårt men mitt på läppen funkar bra!! Man behöver dock byta ibland, när man har ätit t ex, annars kommer det fladdra en liten genomskinlig flik på läppen.... Det bästa av allt är att det inte gör ont så man kan både pussas, skratta och äta utan problem Tungan ute 
  • amerika
    Allis skrev 2013-08-17 23:16:29 följande:
    Vilken underbar berättelse! Och vilken distans till vad som verkligen är viktigt när det gäller!! 

Jag vet att flera av de där sakerna du räknar upp skulle driva mig till vansinne, men du tar det på precis rätt sätt. Härligt att läsa!!
Svar på tråden Vad är det värsta du kan tänka dig.....