Inlägg från: Chicita |Visa alla inlägg
  • Chicita

Vad är det värsta du kan tänka dig.....

Min största oro var att jag skulle få migrän och att cateringfirman skulle åka fel så att vi inte fick någon mat (dom åkte nämligen över 20 mil för att catera åt oss).
    Men det blev inga problem med det.

Det som hände var kvällen innan då vi först får ett sms med avbokning av min (fd) bästa vän med familj.
    Och kvällen innan det hade jag fått lov att "bråka" med prästen. Vi hade nämligen blivit lovade att få börja dekorera lokalen på Fredag kväll trots att man egentligen inte har tillgång förrän på Lördag morgon. Men lokalen skulle vara tom eftersom dom skulle på utbildning hela Fredagen så därför hade vaktmästarna lovat det i förväg, men sen ångrat sig när vi hämtade nyckeln på Torsdag kväll. *snurrigt*...
    Dom kom helt plötsligt på att vi nog kanske behövde få lov av prästen och hon satte sig först på tvären, men mötte oss på halva vägen när hon fick veta att vi hade gäster som åkte 20 mil och tog en extra natt på hotell för att hinna hjälpa oss kvällen innan (utan att vi skulle stressa ihjäl på lördag förmiddag sen).

Men det som kunde ha förstört hela dagen för oss - men som istället blev lite mer av typen "i jämförelse med det här så blev ju annat kanonbra" var detta: www.brollopstorget.se/Forum-1-88/m4058852.html 

Svar på tråden Vad är det värsta du kan tänka dig.....