Vad är det värsta du kan tänka dig.....
Det absolut värsta skulle väll vara att bli lämnad vid altaret. Hehe
Men det vet jag att det inte kommer att hända.
Om man ska gå till mer vanliga saker så är det nog att klänningen inte skulle passa. Eller att blommorna är vissna eller kanske att sminket blir helt konstigt.
En annan sak som skulle vara jobbig, och som faktiskt skulle kunna vara högst trolig att det händer är att jag blr försenad till fotograferingen. Vi gifter oss mitt i centrala Stockholm (på Södermalm om man ska vara mer petig) och det går en halvmara samma dag som bröllopet där starten är mellan 15:30-16:00. Loppet går över norrmalm, kungsholmen och södermalm och målet är typ vid slottet. Dessutom springer de precis utanför lokalen som vi ska vara vid. GRRRRRRR
I och med detta så är ju många vägar avstängda. Så vi kommer att behöva köra ut från stan (jag gör iordning mitt hår på norrmalm och hela bröllopet + fotograferingen ägerrum på södermalm), sedan runt så att vi kommer in till stan igen från Gulmarsplan föfr att ta oss in på Söder på de vägar som inte är avstängda.
Jag har planerat så att jag kommer att ha en timme på mig att ta mig från frissan till fotogarferingen. Det borde räcka hoppas jag. Åker man denna omväg utan trafik och trängsel så tar det ca 15 min absolut max 20 min. Så jag hoppas att en timme är gott om tid. =P
Skulle man åka raka vägen (vilket man inte kan göra då de vägarna är avstängda från kl 9 på morgonen till ca 21 på kvällen) så skulle det ta ca 10 min till fotograferingsplatsen.