Vad är det värsta du kan tänka dig.....
Att min fästman kommer för sent till bröllopet. Han är ALLTID sen! Jag tänker att vi inte åker tillsammans. Då han inte! skall se mig innan jag skrider in till honom.
Att min fästman kommer för sent till bröllopet. Han är ALLTID sen! Jag tänker att vi inte åker tillsammans. Då han inte! skall se mig innan jag skrider in till honom.
amerika skrev 2013-08-10 10:12:04 följande: 20140222 skrev 2013-08-09 23:54:32 följande: Att min fästman kommer för sent till bröllopet. Han är ALLTID sen! Jag tänker att vi inte åker tillsammans. Då han inte! skall se mig innan jag skrider in till honom. Men han får väl ha en best man som puttar på honom.... Å andra sidan kan ju inte vigseln sätta igång om inte ni är där, så det löser sig nog! Ja, det har du rätt i! :).
Det värsta är att jag ej kan komma till mitt eget bröllop. Då jag är svårt sjuk. Jag är sängliggande och har svår epilepsi och lite annat med. Jag är rädd att jag inte skall orka gå upp den dagen, eller att jag skall må så dåligt så jag ej kan stå på mina ben den dagen. Lite typiskt blir jag alltid! sämre då något roligt skall ske. Då kan jag tyvärr oftast inte delta i det roliga :(.