september 2014
En tråd för oss som gifter oss i September 2014.
Här kan vi dela med oss av planering, frågor och såklart bilder!
En tråd för oss som gifter oss i September 2014.
Här kan vi dela med oss av planering, frågor och såklart bilder!
Stort grattis! Du var så fantastiskt vacker Anettem!
Åh stort grattis till er och Gud vilka fina bilder!
Nu är det 6 dagar kvar tills vi gifter oss ????
I lördags så var jag hemma hos mamma och gjorde den sista provningen av klänningen samt så passade jag på att prova att göra frisyren och sminkningen samtidigt.
Måste erkänna att jag känner mig lite små stressad, är en del kvar att göra och nu så hittar jag inte cd med låten som vi ska ha som ingångsmusik. Så får snällt ringa prästen och fråga om vi kan spela den via datorn på något set! Annars så får jag panik men det är väl klart att något ska gå lite snett när man har planerat allt på 2 månader!
Åh stort grattis till er och Gud vilka fina bilder!
Nu är det 6 dagar kvar tills vi gifter oss ????
I lördags så var jag hemma hos mamma och gjorde den sista provningen av klänningen samt så passade jag på att prova att göra frisyren och sminkningen samtidigt.
Måste erkänna att jag känner mig lite små stressad, är en del kvar att göra och nu så hittar jag inte cd med låten som vi ska ha som ingångsmusik. Så får snällt ringa prästen och fråga om vi kan spela den via datorn på något set! Annars så får jag panik men det är väl klart att något ska gå lite snett när man har planerat allt på 2 månader!
I helgen bakade jag bröd till bröllopet och provbakade efterrätten för att provfrysa den. Här är det också tre veckor kvar och jag börjar känna mig jättestressad. Än värre är att sambons svensexa blir i helgen och jag har ännu inte haft någon möhippa..
- Festhäften ska korrläsas och tryckas. Vigselprogrammen också. Valde att fråga tryckeret här i stan och fick priset 550:- för 45 häften och 25 (50) vigselprogram. Bra pris och så slipper vi hålla på att skriva och häfta själva.
- Klänningen är snart klar. Provade den igår, så nu ska det sista sys. Ska hämta och betala den.
- Har ännu inga smycken. Eller inget halsband i alla fall.
- Borde leta reda på någon sminkning jag tycker är fin. Någon som kan hjälpa mig med det?
- Maten ska lagas. Köttet tänker vi göra i veckan och frysa.
- Tårtbottnarna ska jag göra och frysa.
- Göra en bordsplaceringstavla
- Fixa uppläggningsfat och karaffer osv. till middagen..
Ja, det är det jag kommer på just nu i alla fall. Och jag har egentligen inte tid.
I lördags var dagen vi längtat efter! Den var magiskt från start till slut! Är så otroligt tacksam för alla nära och kära i våra liv som var med och firade oss.
Fått några bilder redan från fotografen och jag älskar dem alla! :D
Vad fina ni var och stort grattis!
I lördags var dagen vi längtat efter! Den var magiskt från start till slut! Är så otroligt tacksam för alla nära och kära i våra liv som var med och firade oss.