Mini möhippa, tips?
Hej
Jag anordnade en SPRAY TAN Homeparty till min vännina.Bara sol studio åker ut och spray tanar. Vi började med frukostchampange och efter det kom dom och spreja oss bruna inför kvällen. Jag inte så hundra på detta eftersom, jag har hört att man måste låta det verka i 12 tim minst innan man får duscha av detta. Med så tog det med en annan vätska sa dom som var snabbverkande express... någonting..... och att det bara tog up till 4 tim att verka.
Det var heller inte så dyrt. Min vän får som värdinna en gratis behandling t.o.m
Vi andra som ska delta får betala för sin behandling. Vilket innebär, att kravet var att minst 4 får utföra en helkropp eller halvkropp behandling. jag betalade en halvkropp för 200 spänn- blev så j'***la snygg! en annan kompis gjorde helkropp med shimmer,,, hon blev oxå supernöjd!
Vi alla kände att detta var absolut värt och en kul grej istället för att brottas på en 5 kamp. Vi tyckte att vi var lite för fina för sånt! Dom erbjöd även Gel-lack på plats så det la vi till för min vännina som skulle gifta sig.