2 augusti 2014
Hej alla där ute! Jag och min sambo gifter oss 2 augusti 2014 och jag skulle tycka det vore roligt att bolla idéer och diskutera med andra som gifter sig samma datum :) Var gifter ni er, hur långt har ni kommit i planeringen osv? :)
Hej alla där ute! Jag och min sambo gifter oss 2 augusti 2014 och jag skulle tycka det vore roligt att bolla idéer och diskutera med andra som gifter sig samma datum :) Var gifter ni er, hur långt har ni kommit i planeringen osv? :)
Vår fotograf ska vara med hela dagen, det var så liten prisskillnad på att han bara tog porträttbilder och fixade ett album och att han var med hela dagen och inte fixade ett album. Album tänker vi att vi kan fixa själva :)
kärleken: Var i Småland kommer ni ifrån? Vi funderade också ett tag och för oss blir det något slags mellanting, men ändå "hemtrevligt" på något sätt, vi ska vara i en byggnad som ligger precis vid en park med en fontän och öppna gräsytor. Byggnaden är inte storslagen på något sätt men den ligger fint och fyller sitt syfte. Därtill har vi valt att ha catering så vi slipper tänka på maten :)