light in the box, någon som har erfarenhet?
Har hela tiden vetat att jag vill köpa istället för att göra egna inbjudningskort/tack kort m.m. eftersom jag rent generellt är så "opysslig" som man kan bli och skriver som en kratta (skyller på att jag är vänsterhänt ).
Vet med mig att skulle jag göra det så skulle inbjudningskorten se ut som någonting en tioåring knåpat i hop på pysselstunden på fritids ...
så jag har googlat runt en hel del och fann att light in the box trycker väldigt fina inbjudningskort där man får det mesta ifyllt (och det lilla man fyller i själv har jag redan vidarebefodrat till gubben min, han skriver mycket finare än vad jag gör)
_men_ efter att ha läst en hel del trådar här om light in the box verkar det som om deras klänningsindustri är väldigt ojämn, jag hoppas att inte samma gäller för deras trycksaker? Det vore tråkigt att beställa hem grejer som man inte kan använda (och förmodligen inte kan få pengarna tillbaka för ifall man vill reklamera, vilket jag tyvärr måste ta med i beräkningen då vi har en budget vi försöker följa)
så frågan var helt enkelt, någon annan som har beställt trycksaker från light in the box? kom det fram i ett stycke? var det lika fint som på hemsidan etc etc, snälla berätta om era erfarenheter!