April 2014
Den 12 april 2014 gifter jag mig med mitt livs kärlek.
Vi har en borgerlig vigsel på ett slott och fest på livgrenadjärmässen i Linköping.
Är det någon mer som gifter sig i April 2014?
Den 12 april 2014 gifter jag mig med mitt livs kärlek.
Vi har en borgerlig vigsel på ett slott och fest på livgrenadjärmässen i Linköping.
Är det någon mer som gifter sig i April 2014?
Jag vill ha en chokladtårta med hallonmousse - typ.... Är helt inte klar än, men choklad kommer det bli. Vet inte hur svårt det är att göra en hög tårta som typ cakecentral.com/g/i/3092270/a/3397539/round-wedding-cakes/ eller om det ens är möjligt.... Blivande maken vill ha en tårta som är ombrefärgad, ska snart ha möte med tårtmakaren och se vad hon tycker är rimligt. Vi kommer få provsmaka två alternativ i form av minitårtor innan! Hur gör ni andra ? Vad har ni för tårtplaner? Det är mycket med detta bröllop som blivit så mycket viktigare för mig än jag någonsin kunde tro!
Ja min m2b är också väldigt inne på choklad i tårtan, själv vill jag mer ha nå syrligt, så kanske choklad med passionsmousse? Vi får se :)
cakecentral.com/g/i/2144657/individually-ivory-and-royal-blue-iced-vanilla-cakes-with-larger-lush-chocolate-mud-cakes-top-tier-is-rich-fruit-cake-all-butterflies-are-hand-made-sugar-craft-made-for-a-friend-for-her-wedding-may-2010-just-to-show-individual-cakes-can-be/sort/upload_time/
Detta är något vi har funderat på, lite annorlunda och kul.
Vi vill ha dom vita med blåa blommor till utsmyckning, inte lika stor som på bilden men en slags variant
Vi ska först gå igenom nu vilka smaker vi kan tänka oss, blir nog provsmakning lite framöver för att stämma av :)
Hehe ja det är väldigt mycket mer med bröllop än man kan ana!
Beställde förresten dessa skor igår och en sidotiara slank med också.. :)
oproportionerlig var visst ett svårt ord att skriva.. ;P
Ja.. jag kanske snubblar på väg fram i kyrkan.. man vet aldrig.. :P
Helenis: Jag är verkligen imponerad av att du vill göra tårtan själv, men det måste ändå kännas skönt att få den exakt som ni tänkt er Du känner inte att det är ett stressmoment?
OTROLIGT söta skor du hade köpt!
Har du planerat bröllopet länge?