De säger att vi borde göra slut...
väldigt tråkigt att höra. det är så jobbigt att höra sånt från någon man trodde tyckte om en. har/hade samma problem.
har levt med min karl i snart 8 år. visst har vi haft ups and downs men vilket par har inte det? i alla fall. jag älskar honom otroligt mycket och vill såklart leva med honom. dock får jag väl skylla mig själv lite, men jag har gnällt en del på honom för mina syskon och en del kompisar, att han inte hjälper till hemma och så. och då i sommar så får jag höra att "skaffa de en ny! en bättre!" "skaffa dig en riktig karl!" och sådär, för att jag förtjänar bättre enligt dom själva..
men hallå.. JAG tycker han är det bästa. ok, han är rätt så lat, men jag känner mig trygg med honom, jag älskar honom, han bryr sig om mig, han får mig att skratta och stöttar mig. jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. det är ju JAG som ska leva med honom. och förresten - vadå "riktig karl"? vad är en "riktig karl" egentligen??
ne så halva sommaren, och speciellt under en lokal dansgala så var det ständigt "skaffa dig en ny! han är inge å ha". och än värre blev dom då vi snacka sex och jag sa dumt nog såhär i efterhand) att jag nog aldrig kommit under sex. så var det riktigt "men skaffa de en ny! han är ju ingen riktig karl!".. ehm.. måste han ge mig en orgasm för att vara en karl? tänk om jag är en av de få % kvinnor som inte KAN få orgasm under sex då?
ne så både jag och min fästman blev väldigt upprörd av det.. ska bli intressant att höra vad dom säger när vi skickar inbjudningarna till vårt bröllop..