Inlägg från: PiaB igen |Visa alla inlägg
  • PiaB igen

Vill fira min dotters förlovning

Min dotter och hennes pojkvän sedan 6 år har förlovat sig. Jag är jätteglad för deras skull och skulle vilja göra något för dem. Någon som har något tips? Inget jättstort. Funderar på typ öppethus med snittar och bubbel, eller är det för mycket? De har ju inte gift sig Eller ska jag köpa en present? Bjuda dem på restaurang? Jag är alltså inte ute efter svar som "du behöver inte göra något alls", det vet jag. Men jag vill

• Svar på tråden Vill fira min dotters förlovning
  • PiaB igen

Tack för era svar. Lite så jag tänker, att det kan bli för mycket. Jag drar gärna iväg i planeringen och vill för mycket. En middag med deras favoritmat och dryck blir nog mer än bra

• PiaB igen

Rebbs; nu hör de till skaran som förlovar sig utan att ha nämnt ordet bröllop. Båda mina döttrar och den här killen flyttade hemifrån i somras och bor ihop alla tre nu. Så de kände att det var dags att gå ett steg till nu när de bor ihop. Så presenter är inga problem att hitta på, bara att köpa något till hemmet Så att slå på stort för att de ska gifta sig skulle bli jättefel. De har förlovat sig och förmodligen gifter de sig i framtiden, men nu vill jag mer fira deras kärlek

Svar på tråden Vill fira min dotters förlovning