Någon som har tatuerat sin vigselring? Bild?
Min sambo har pratat en del om att tatuera in vigselringen, mest för att någon trummis hade gjort det då han inte kunde ha ring och spela samtidigt. Men jag tror att vi kommer att köra på vanliga ringar, mest för att han grubblat i flera år över motiv för tatuering och jag inte har tid att vänta på honom om han ska börja grubbla över en vigsel-tatuering
Jag googlade "tattoo wedding ring" och hittade några som hade tatuerat runt fingret, som en ring. Men jag håller med dig om att det mest var symboler och namn.
Kan ni inte gå förbi en tatuerare och be om råd? Det brukar inte vara några som helst problem, och en så liten tatuering kan man rita upp och göra på nolltid.
Har ni funderat på hur det kan påverka din mans värk i lederna om han tatuerar sig på fingret? Jag har värk sedan länge, men gjord en tatuering ändå. Det gjord extremt mycket ondare än nödvändigt, och sanningen att säga är jag fortfarande öm i området, trots att det är över två år sedan. Långvarig värk påverkar nerverna och deras förmåga att skicka smärtsignaler, och en tatuering kan trigga det systemet, precis som det blivit för mig.