• stoffe91

Catering buffe till 110 pers budget 140kr!

Hallå! jag och min fästmö ska gifta oss den 1 februari 2014. Jag sitter och letar efter catering buffe för 140 kr/pers, vi tänkte då fixa bröd/sallad/efterätt själva. Har mailat väldigt många men ingen verkar vilja ta en seriöst när jag säger att budgeten är på 140kr /pers har någon tips på vilken catering man kan använda sig av? och tips på vilken typ av buffe man ska välja?börjar få lite panik!tack för svar!   

• Svar på tråden Catering buffe till 110 pers budget 140kr!
  • Äppelpaj

vilken del av landet befinner ni er i? Ibland finns ju catering via typ Ica maxi och såna stormarknader har jag för mig, men jag har ingen aning om priset. Kan ni kanske göra en enklare buffé själva med mycket kallskuret, göra några goda pajer osv och få hjälp av släkt och vänner att lägga upp det snyggt på bröllopsdagen?

• Juni 2012

Kallskuret i februari lät "så där" i mina öron. Men det kanske är det enda som fungerar?

• daniiel
    Juni 2012 skrev 2013-11-06 22:15:34 följande:
    Kallskuret i februari lät "så där" i mina öron. Men det kanske är det enda som fungerar?
    Varför kan man inte äta kallskuret i februari? :) Eller varför är det inte att föredra?
Svar på tråden Catering buffe till 110 pers budget 140kr!