• Enilea

BOHEM/VINTAGE! kan vi hjälpa varandra? :)

Hej! Här är en till sommarbrud med vintagetema Älskar älska älskar glasbehållarna ovanför!!
    Vi ska blanda vintage med dalabröllop på vårt eget sätt.
     Försöker också hålla nere kostnaderna i den mån det går.

• Enilea

Vi var på bröllop förra året, då hade toastparet klistrat fast tomma etiketter på flaskor ca 10 st, de ställde de ut på borden så vi tillsammans fick dekorera och skriva på dem. Efteråt fick vi veta att brudparet ska öppna en på sin årsdag i antalet år som de fick flaskor. Jätterolig idé!

• Enilea

jag skulel vilja ha dessa inbjudningskort- inte mina och har ingen aning varifrån bilden kommer, ahde sparat den i min bildbank för bröllopet.
    Är det nån som har tips på var jag kan beställa dessa eller materialet till dem?

• Enilea

CJ5
    Här finns det:

www.blomstertorpet.se/category.html/kannor---vinbox---stromshaga-pip-studio-greengate-miljogarden
    himlavit.se/index.php&product_id=332
    www.hus-modern.se/varumarken-1/stromshaga/glasburk-med-kran
    www.stromshaga.se/glasburk-m-kran-65-l-p-871-c-153.aspx

Finns på andra ställen också. Googla burk med tappkran eller glaskaraff med tappkran

Om någon hittar eller vet fler ställen som säljer billigare så hojta gärna till då jag också letar

• Enilea

widuse- antingen klipper du trianglar av olika tyger och syr på dem på bomullsband eller så gör du av papper och limmar ihop.

• Enilea
    MH2014 skrev 2014-02-12 07:17:18 följande:
    Igår va dagen jag blev Fru och vi blev ett med varandra ;) En alldeles underbar lagom dag med kärlek! Ingenting i mitt utseende var ens bestämt när jag satt hos frisören, hahaha... Smycken oc skor byttes under kvällen och fotograferingen, jag körde på det som full mig in för stunden. Hade en svart catsuit då och då med. Super nöjd iaf. Brudklänningen va ju sisådär men lände mig vacker men inte vackrast i världen (men det är jag ju inte heller :P hihi) är väldigt nöjd med hela dagen, och ÄNTLIGEN sitter alla ringar på fingret!! Foton kommer..... Strax lyfter planet till Prag på vår mini moon :)
    Grattis till dej!
  • Enilea

är det någon av er som gift sig nu och som vill sälja sina burkar med tappkran?

Svar på tråden BOHEM/VINTAGE! kan vi hjälpa varandra? :)