Bröllop augusti 2015
Jag hänger på här. Tanken är att vi ska gifta oss 8/8 2015. Det mesta är bokat förutom vigselförrättare, och det stressar mig lite. Men hoppas det ska lösa sig snart.
Jag hänger på här. Tanken är att vi ska gifta oss 8/8 2015. Det mesta är bokat förutom vigselförrättare, och det stressar mig lite. Men hoppas det ska lösa sig snart.
Nu är vi en hel del som gifter oss 8/8! Om ett halvår är vi gifta! :D
När skickar ni ut inbjudan, och när har ni OSA?
Hur går det med planeringen brudar? :) Jag har precis köpt 6 meter typ och ska sätta igång att sy vimplar. Trevlig sysselsättning så här på vintern.
Gör ett nytt försök med bild bifogat
Måste man boka tid för att pröva klänning Jag hade ju bara tänkt svänga förbi där nån gång när jag har tid.
Måste jag alltså ringa och boka imorn. Nu är det ju bara tre dagar sedan han friade men det känns som jag ligger sååå mycket efter. Sitter och skissar på inbjudan. alltså vad det ska stå. Känns som jag glömmer nå. Har tid och plats för vigsel.
plats för festen där det bjuds på mat. Klädkod och att vi önskar bidrag ist för present. och att dom ska meddela om dom kommer léller inte
Jag beställde min kläning igår!! IIIIIIIIHHHHHHH
Kul å läsa hur det går för alla. Själva skickade vi ut inbjudningskorten i veckan så nu blev det på nåt sätt mer verkligt! :)
Hej tjejer,
Trådstartaren här :) Kul att läsa om allas planering! Vår har blivit helt omkullkastad då min mamma blivit väldigt sjuk. Vårt bröllop i augusti är inställt och allt avbokat, MEN vi vill ju gifta oss men gärna med min mamma närvarande så därför har vi på inrådan från läkare tidigarelagt bröllopet till 1 MAJ. Jag som hade planerat allt i så god tid för att slippa stress osv men nu blir det på en helt annan plats men som betyder mycket för oss och är så vacker. De på slottet har ställt upp och anordnar ett litet bröllop 25-30 pers trots att de annars bara har stora bröllop på minst 75 gäster. Vi får hjälp av deras bröllopskoordinator vilket känns så skönt med bara 1 1/2 mån kvar, för oss var det viktigt att det blir ett riktigt bröllop trots omständigheterna.. Min ring är beställd och jag väntar med spänning, provad underkläder till klänningen igår och skickade ut inbjudningarna! Det går tydligen att ordna ett fint bröllop med kort om tid också ;)
Hade varit kul att veta vilka som hänger i gruppen här. Trådstartaren Annisen är väl inte så aktiv här längre då hon inte längre ska gifta sig i augusti, så inte lätt att lägga till i toppen som tilläggskommentar... Men om jag börjar så kanske ni andra kan hänga på, kopiera listan och lägga till ert namn och datum?
Vi som gifter oss augusti 2015
mtep - 8/8