Vitgulds vigselringar. Tips?!
Har ni något bra tips på var man kan hitta vigselringar i vitguld, släta med någon diamant i..?
Som inte är allt för dyra.
Har ni något bra tips på var man kan hitta vigselringar i vitguld, släta med någon diamant i..?
Som inte är allt för dyra.
chanti.se har jag precis beställt min vitguldsring ifrån :)
Jag har köpt en vithuldsring som knycker sig på mitten så går det diamantband på båda sidor om knycken detta är en unik ring som guldsmeden gjort men den kostade 3200 och den hade varit några hundralappar dyrare i rött guld.....
Jag tror vi tänker lika med ringen, är oxå intresserad av en bred ring har vart o provat och känner att 4 mm blir bra för mina fingrar 2mm tjock i röd guld, sedan vill jag ha 0,45- 0,50 carat diamant med en låg klofattning. Vill inte att den ska sticka upp för mycket. Jag står och väljer mellan att köpa från samarajames i UK eller JamesAllen USA. Då jag vill ha en riktigt fin och gnistrande diamant så föredrar jag att diamant cert från antingen GIA eller AGS.
Våra vitguldsringar är från Ringbutiken.se, våra förlovningsringar har suttit i över 2 år, och min vigselring är ca 8 månader gammal, och de har inte gulnat alls, till skillnad från en del vänners ringar som man sett. Vi är supernöjda med servicen vid båda köpen.
Jag har en förlovningsring i silver och har äntligen fått min vitguldsvigselring :) Dock upptäckte jag att det är olika höjd på dem samt att förlovningsringen är ganska mycket bredare, så de passar inte så bra ihop :/
Men jag är nöjd med ringen iallafall! :D
glimrra.se har bra utbud på vitguldsringar och till ett vettigt pris!
glimrra.se har bra utbud på vitguldsringar och till ett vettigt pris!
Tack för alla tips..
Jag har hittat min ring. :)