• LovisaSimon

AKUT!!! om brudklänningsprovning

Hej! Jag ska prova klänningar imorgon, en i hemmet och sen i butik. Min fråga som jag inte kan hitta nåt svar på (och plötsligt blev väldigt orolig över) är VAD SKA MAN HA PÅ SIG? Kommer man strippa ner på underkläderna? Kan man ha strumpbyxor? Vad har ni på ett då ni provade klänning??? HJÄLP!!!

• Svar på tråden AKUT!!! om brudklänningsprovning
  • LovisaSimon

Tack för snabba och bra svar! Jag kör nog på strumpbyxor, får väl ta av dem om klänningen fastnar.. Jag kanske tar med lite olika bhar utifall att. Har bara en som sitter bra (och gör mina bröst riktigt snygga), man kan kanske byta utifrån vilken slags klänning det är. Tack pnufs!

• LovisaSimon

niriel - bra tips! Provade en från blocket imorse hemma hos mig och den var helt gudomlig!! Satt som en smäck dessutom! Inga problem med axelbandslös, den var jättestadig med skenor och tjockt tyg! Dock kändes det lite ovant att klä av sig med tre tjejer i rummet ;) Men det går säkert bra i butik, som sagt så är nog de proffs på det där med att prova klänning ;) Visst är det en provhytt som man går in och ut från? Så kan man byta bh efter klänning...

Svar på tråden AKUT!!! om brudklänningsprovning