Skövde/Skaraborgsbrudar
Hej!
Men vad roligt jag har också letat efter en tråd för just skövde/skaraborg :)
Jag och min blivande gifter oss i augusti så vi är redan i full gång med planeringen!
Hur går det för er? :)
Hej!
Men vad roligt jag har också letat efter en tråd för just skövde/skaraborg :)
Jag och min blivande gifter oss i augusti så vi är redan i full gång med planeringen!
Hur går det för er? :)
Jag tänkte detsamma haha! jättekul att de är flera härifrån! :)
VI ska gifta oss i säters kyrka som ligger strax utanför skövde, och efter vigseln kommer vi vara på karstorps hotell och konferense, vi känner att vi hellre är på ett ställe där de fixar allt åt oss så slipper det bli så hemskt mkt att planera :)
Och när vi räknat på det så blev det faktiskt inte så stor skilnat mot om vi skulle varit på tex en bygdegård och fixat all personal och catering och all sånt själv :)
Vi skickade också ut save the date i höstas, det va så skönt att äntligen kunna prata om det med sin släkt och sina vänner, är så dålig på att hålla hemligheter ;)
Gällande frisör så hade jag bokat Erika K som skulle fixa smink och göra min uppsättning, men nu ska dom tyvärr stänga så har hittat en annan frisör som verkar bra, salgon vision heter dom, kolla på de! dom har olika paket och det ingår att dom fixar naglarna och så med.
Vi ska inte ha någt värdpar utan bara en toastmaster och en toastmadame, och dom blev glada över förfrågan så vi ska träffa dom framömver och planera lite hur vi vill ha de!
Sen ska vi ha en tärna och en bestman också :)
Vi ska inte ha ett så jättestort bröllop så det känns väldigt skönt!
Vilken kyrka ska ni gifta er i? :)
Eller vilken stad kanske jag ska fråga först haha :D
Vart bokade ni eran bil ni ska ha och åka i?
Någon av er som har några bra förslag på platser att fotograferas på i Skövde? :) Tänkte att et kan vara bra att fundera lite på det själv innan vi träffat fotografen och så :)